Kölcsönfelvevő neve: Stylo ÉpGép Kft. Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B Szerződött hitel összege: 149.990.000 Ft |
Forgóeszköz finanszírozás rövid tartalmának bemutatása:
A Stylo ÉpGép Kft. a GINOP-8.3.5-18/B konstrukció keretében 149,99 millió forint visszatérítendő támogatást kapott a 2023.01.01. és 2023.12.31. között felmerülő működési költségeinek finanszírozása érdekében. A vállalkozás a kamattámogatott hitelt az alapanyagok folyamatos és megfelelő minőségű rendelkezésre állására és a vállalkozás működéséhez kapcsolódó szolgáltatások finanszírozására kívánja fordítani, mely forrás a zavartalan likvid működést hivatott támogatni.
Kedvezményezett neve: Stylo ÉpGép Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. PProjekt címe: Napelemes rendszer telepítése a Stylo-ÉpGép Kft. nyíregyházi székhelyére Támogatás összege: 4 783 350 Ft Támogatás mértéke: 55 % Tényleges befejezés dátuma: 2021. február 9. Projekt azonosító száma: GINOP-4.1.4-19-2020-03012 |
A projekt tartalmának bemutatása:
A GINOP-4.1.4-19 Megújuló energia használatát, energiahatékonyság növelését célzó épületenergetikai fejlesztések támogatása felhívás keretében a Stylo ÉpGép Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. napelemes rendszer telepítését valósította meg. A projekt eredményeképpen a villamos energia fogyasztás jelentős része megújuló energiaforrás felhasználásával kerül kiváltásra. A fejlesztés eredményeként egy 29,88 kW névleges AC teljesítményű napelemes kiserőmű telepítése valósult meg energiahatékonyság növelése céljából. A fejlesztés eredményeként 83 db CanadianSolar CS3L-360W típusú napelem telepítésével egyidejűleg 1 db SolarEdge SE25K típusú inverter valamint 83 db P801 teljesítmény optimalizáló beépítése is megtörtént. A megvalósult fejlesztés révén a vállalat teljes termelési folyamatának költséghatékonysága növekedett, jövedelmezősége javult. A beruházás egyszerre szolgálta a környezettudatos gazdasági versenyképesség erősítését, a környezetterhelés illetve a cég működési költségeihez kötődő terheinek enyhítését.
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt során a munkakörök átszervezéséhez, a rugalmas foglalkoztatási forma bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás eredményeképpen szervezeti szabályzatok, HR dokumentumok kialakítása és módosítása történt meg. A projekt keretében a javasolt szervezeti, munkaköri és HR fejlesztéshez szükséges IT fejlesztésekhez kapcsolódó tanácsadásra, vezetői és munkavállalói képzésre és műhelymunkákra: céges nyitóértekezletre, mentor program kialakítására és munkahelyi mentor foglalkoztatására, szervezeti struktúra vizsgálatára és fejlesztésére, a munka és a magánélet összeegyeztetését bemutató műhelymunkára, valamint szemléletformáló vezetői és munkavállalói modulra került sor. A változásértékelő értekezlet során pedig az érintett munkavállalókkal és vezetőkkel közös műhelymunkákon keresztül tartották a kiértékelést.
A fejlesztés keretében 3 új munkavállaló került foglalkoztatásra rugalmas munkavégzési formában, valamint 4 munkakörben 9 fő foglalkoztatási formája került átalakításra. Az eddigi havi munkaidő keretes munkarendes foglalkoztatás mind a 9 fő esetében rugalmas munkarendre került átalakításra (flexi time, napi törzsidő + peremidő, távelérés biztosításával). Az átalakítások mindegyikének része a változó helyszínen történő munkavégzés biztosítása táveléréssel, amihez korábban csak részben álltak rendelkezésre a szükséges eszközök, szoftverek. Az átszervezésből származó igények és az eddigi rendelkezésre álló eszközök felmérése alapján a következő beszerzések történtek: egy megfelelő kapacitású szerver beszerzése a távoli elérést biztosító szerver és kliens oldali szoftverekkel együtt, valamint 5 db notebook biztosítása a megfelelő operációs rendszer szoftverekkel, 8 db okostelefon a távoli elérés biztosítására, valamint 1 db multifunkciós szkenner/nyomtató.